LIVRAREA PRODUSELOR


Costul transportului este de 16 Lei (inclusiv TVA) si se calculeaza per colet. Nu se percep km suplimentari, acest tarif fiind unic pentru intreg teritoriul tarii. Livrarea se va face cu Urgent Cargus.

Toate produsele comercializate de Cartuse24 sunt noi si sunt expediate in ambalajul original al producatorului. Exceptie fac produsele cu atributul "remanufacturat".

Cartuse24 are numai statut de magazin online, iar produsele comandate NU pot fi ridicate personal. Comenzile lansate pe site in zilele lucratoare pana la orele 14:00 sunt livrate in aceeasi zi. Pentru comenzile lansate dupa aceasta ora sau in zi nelucratoare, livrarea se considera decalata pana la urmatoarea zi de lucru cu publicul.

Produsele marcate cu atributul "In stoc" sunt livrate in 24-48h (din momentul expedierii). Termenul de livrare pentru produsele care nu se afla in stoc va va fi comunicat ulterior.

Comenzile neridicate de la punctele de livrare se pastreaza maxim 48 de ore (lucratoare) calculate de la momentul primirii mesajului cu dispozitia de livrare. In cazul in care coletul nu este ridicat in acest interval, comanda va fi anulata.

Pentru a putea fi onorata, o comanda trebuie sa aiba valoarea de minim 25 lei (inclusiv TVA).


AMBALARE SI TRANSPORT

Toate produsele sunt ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului.

Factura fiscala va fi expediata prin e-mail dupa ridicarea coletului. Certificatele de garantie aferente, manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator vor fi expediate o data cu produsele. Absenta oricaruia dintre aceste documente trebuie notificata in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor. Ne puteti sesiza prin e-mail la .

In cazul in care informatiile legate de facturare si livrare pe care ni le-ai furnizat se vor doveni eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare.

Vom incerca sa va contactam, in limita timpului disponibil, pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim niciun semn din partea dvs. in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.

In cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului si sa ne semnalati acest incident imediat prin email la .

Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi considerata nula si nu va putea fi luata în considerare.


CONSTATAREA DE DIFERENTE LA RECEPTIONAREA PRODUSELOR

Va rugam verificati ca produsele de pe factura sa corespunda cu cele din colet. In cazul in care observati diferente, va rugam sa ne contactati in 24 de ore de la receptionare, prin e-mail la  sau telefonic (numai in timpul programului de lucru) si vom remedia problema in cel mai scurt timp, costurile pentru remedierea situatiei fiind suportate integral de noi. Dupa cele 24 de ore alocate constatarii de diferente, sesizarile nu vor mai putea fi luate in considerare.