GARANTIA SI RETURNAREA PRODUSELOR

Clientii persoane fizice au posibilitatea de a se razgandi si returna produsele in 10 zile lucratoare. Trebuie insa indeplinite cateva conditii pentru ca returul sa poata fi realizat.

Conditii de returnare

1. Produsul nu trebuie sa fi fost utilizat inainte de returnare;
2. Produsul trebuie sa fie returnat in ambalajul original, care sa nu fie deteriorat;
3. Produsele sigilate se vor returna in aceeasi conditie;
4. La retur, coletul trebuie sa contina factura in original sau copie, certificatul de garantie (in cazul produselor cu garantie) si toate accesoriile cu care ati primit produsul;
5. Taxa de transport pentru returnarea produselor este suportata de catre dvs., existand insa si varianta predarii personale a produselor la sediul nostru.

Procedura de returnare

1. Trimiteti-ne un e-mail la  in care sa ne specificati numarul de comanda, produsul returnat, precum si banca si IBAN-ul contului in care doriti sa va fie efectuata plata.
2. Veti primi de la noi in cel mai scurt timp raspuns ce va contine un COD DE RETUR.
3. Dvs. veti face expedierea prin orice firma de curierat doriti si veti specifica la observatii pe nota de expeditie CODUL DE RETUR primit de la noi.
4. Noi vom receptiona si verifica produsul. In cazul in care vom constata ca toate conditiile de retur sunt indeplinite, va vom depune banii in cont. Daca nu sunt respectate toate conditiile de returnare, va vom returna coletul prin Urgent Curier, dvs. urmand a suporta taxa de transport.


GARANTIA PRODUSELOR

Pentru produsele cu termen de garantie, reparatia va fi asigurata direct de catre noi sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.

Procedura solutionare defectiuni in perioada de garantie

1. Verificati daca produsul se afla in perioada garantie;
2. Intocmiti un document in care sa descrieti defectul si imprejurarile in care a aparut;
3. Veti ambala produsul in ambalajul original, impreuna cu certificatul de garantie, copie dupa factura de achizitie, si documentul intocmit la punctul 2;
4. Cititi cu atentie certificatul de garantie, iar daca pe el este specificat un service autorizat de producator atunci veti trimite acolo produsul defect, in caz contrar il veti trimite la noi prin Urgent Curier. In cazul in care reparatia se va face la noi, taxele de transport vor fi suportate integral de noi, in caz contrar vor fi suportate de catre dvs. Daca reparatia se face la noi va trebui sa ne trimiteti inaintea expedierii un e-mail la  in care sa ne specificati numarul de factura, data achizitiei, produsul si defectul acestuia. Veti primi raspuns cu CODUL DE RETUR, pe care il veti specifica la observatii pe nota de expeditie Urgent Curier.
5. In cazul in care se constata ca defectiunea se datoreaza utilizarii necorespunzatoare, veti avea de ales intre a vi se inapoia produsul defect sau a se repara, in conditiile in care este posibil acest lucru, dvs. urmand a suporta costul reparatiei.

Produsele fara termen de garantie (cum ar fi consumabilele, etc.) care prezinta defecte de fabricatie, vor fi inlocuite, noi suportand integral taxele de transport. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti e-mail in maxim 24 de ore de la receptionarea produsului in care sa ne specificati codul de comanda, produsul si defectul observat. Veti primi raspuns in cel mai scurt timp cu CODUL DE RETUR, pe care il veti specifica la observatii pe nota de expeditie Urgent Curier. Inlocuirea produsului neconform se va face numai cu respectarea conditiilor de returnare 1, 2 si 3, mai sus precizate.